Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 UPC a ajuns la 1.251.200 de abonați la cablu și DTH - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Telecom |
|

UPC a ajuns la 1.251.200 de abonați la cablu și DTH

UPC România a realizat în trimestrul al treilea venituri de 43,2 milioane de dolari, (față de 40 milioane de dolari în perioada similară 2015) și 127,5 milioane de dolari în primele nouă luni ale anului 2016 (față de 117,6 în 2015), potrivit ultimului raport financiar al companiei.
upc logo nou

UPC și-a extins rețeaua peste un teritoriu care are 2.8 milioane de case (totalul în România este de peste 7 milioane potrivit statisticilor oficiale) și are un număr total de 1.411.800 clienți. Din aceștia, 272.100 sunt conectați la cablu analogic, 629.600 la cablu digital, 349.500 la DTH (prin Focus Sat) – în total 1.251.200 de clienți la retransmisia TV.

UPC a pierdut 2.500 de clienți în analogic dar a câștigat 12.300 în digital și 4.600 în DTH, potrivit raportului financiar al companiei. Creșterile includ achiziția de noi rețele totalizând 6.300 de abonați la TV în analogic și 300 în digital.

UPC are, de asemenea, un număr de 524.900 clienți la internet și 449.700 clienți la telefonie cu creșteri importante pe aceste segmente, de 12.600, respectiv 16.800 de abonați.

CITEȘTE: TOPUL TELEVIZIUNILOR DE SPORT – OCTOMBRIE 2016

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii