Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Scrisoarea disperată a unei „doamne” - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Scrisoarea disperată a unei „doamne”

„Comunicatul” pe care România TV l-a trimis recent agențiilor de media și clienților care investesc în publicitate ascunde, în fapt, o mare disperare.
romania_tv.jpg

România TV simte că, pe fondul criticilor îndreptățite venite dinspre societatea civilă și din partea unui public educat, care nu se lasă spălat pe creier cu minciuni și manipulări, îi scad volumele de publicitate.

Tonul mesajului din „scrisoarea” României TV seamănă cu al unei prostituate rămasă fără clienți. Cum adică, ea, România TV, televiziune „onorabilă”, care livrează servicii de mare audiență, tocmai ea să fie ocolită de clienți din cauza unor „voci care exprimă păreri despre politica editorială a postului de televiziune al cărui spațiu publicitar îl gestionăm¸ concluzionând că această politică ar fi în neconcordanță cu principiile și valorile promovate de produsele dumneavoastră”!

Vai, tocmai această „doamnă” să fie ocolită de clienți pentru că „vocile” spun despre ea că ar fi bolnavă? Dragi clienți, nu vă luați după „acele voci”, pentru că sunteți manipulați! – vrea să spună comunicatul România TV.

Autorii „comunicatului” au nerușinarea (specifică prostituatelor neconsolate) să bage în haznaua lor și „valorile promovate de produsele dumneavoastră”, adică ale clienților. Ce nerușinare!

Un argument invocat de România TV în „comunicat” este că aceasta respectă „regulile” meseriei de jurnalism.

Iată ce spune:

„Vă informăm pe această cale că postul de televiziune România TV respectă toate regulile jurnalismului și toate reglementările legale din audiovizual, fără a fi în situația de a se situa de o parte sau de alta în timpul perioadei de criză pe care o trăim.”

Săptămâna trecută, CNA, cu chiu cu vai, a sancționat România TV cu o amendă de 100.000 de lei, tocmai pentru că nu a respectat regulile din audiovizual, promovând o „conspirație de-a lui Soros”. CNA a fost, de-a lungul timpului, foarte indulgent cu derapajele televiziunilor România TV și Antena 3. Sunt membrii CNA care, prin punctele lor de vedere, împiedică orice decizie care amenință, conform legii, aceste televiziuni. Amenda de săptămâna trecută este un caz izolat la câte „burtiere” mincinoase a difuzat RTV.

Dar România TV pretinde în comunicatul către lumea publicității că este curată, gura nu-i pute și „ajunge devreme acasă”.

În continuarea comunicatului, România TV invocă dreptul la libertatea de exprimare. Firește, chiar și o femeie de moravuri ușoare are dreptul să-și exprime opinia, doar își practică meseria în democrație!

Nici nu ar putea fi altfel pentru că nimeni nu este deținătorul adevărului absolut, cu libertate de exprimare într-o societate democratică” – spune România TV.

Adică, de vreme ce adevărul absolut nu există, România TV consideră că are dreptul să spună orice, pentru că există libertatea de exprimare.

Eroare! România TV are dreptul dar și obligația să respecte Legea Audiovizualului. Nu poate să se „prostitueze” oricum, ci conform legii!

În concluzie: „comunicatul” RTV este o mostră de ipocrizie, cu intenția de a intra pe sub pielea clienților, să se dea bine pe lângă ei, să recâștige „portofoliul” pierdut.

Este decizia clienților și a agențiilor să frecventeze această televiziune.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii