Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Quickmobile: Cererea de drone, brăţări fit sau roboţi a crescut cu 150% în 2016 - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Tech |
|

Quickmobile: Cererea de drone, brăţări fit sau roboţi a crescut cu 150% în 2016

Apetitul românilor pentru gadget-uri crește de la an la an, astfel că, în 2016, cererea pentru gadget-uri precum brăţările fit, device-uri de media streaming, drone, roboţi sau produse smart-home, s-a majorat cu aproximativ 150%, anunță Quickmobile.
Drona

Potrivit datelor Quickmobile, cel mai bine vândut gadget în rândul pasionaților de tehnologie, în 2016, din oferta retailerului, a fostGoogle Chromecast 2. Acesta esteun gadget util celor care doresc să își proiecteze filmele și emisiunile din aplicațiile preferate pe propriul televizor. Device-ul ocupă și poziția a treia în topul celor mai cumpărate produse tech de către români anul trecut, fiind precedat de smartphone-urile Galaxy J5 2016 Dual Sim, produse de Samsung și Xiaomi Mi 4C.

Citește și: Cum arată noul Nokia 3310, vechiul telefon nou ce îți permite să vorbești 22 ore fără întrerupere

Gadget-urile noi care au atras atenția românilor, în 2016, au fost dronele, lucru care s-a observat încă de la începutul anului trecut, urmate de smartwatch-uri, brățări fitness, roboți și produse smart-home.

Tudor Tiboc - director general Quickmobile„În ultimul an am observat o schimbare în ceea ce privește comportamentul iubitorilor de tehnologie. Dacă până acum câțiva ani topul celor mai solicitate produse tech era completat preponderent de smartphone-uri, în prezent lucrurile s-au schimbat. Categoria de produse care a înregistrat cea mai mare evoluție în 2016 a fost cea a gadget-urilor, cererea pentru aceste dispozitive crescând cu 150% în perioada aferentă. Estimăm că acest trend se va menține și pe parcursul anului 2017”, a declarat Tudor Țiboc, General Manager al Quickmobile.

În ceea ce priveşte suma medie cheltuită de clientul Quickmobile anul trecut pentru gadget-uri, aceasta s-a ridicat la1.000 de lei. Însă, au fost și mulţi români care au optat pentru produse premium sau cu funcții mai complexe. Astfel, pentru o dronă DJI Inspire, aceștia au plătit 13.999 de lei, iar pentru smartwatch-ul din ediția limitată Hermes Apple Watch, au cheltuit 8.999 de lei.

Din totalul comenzilor de gadget-uri înregistrate de Quickmobile anul trecut, cele mai multe au provenit din Capitală, respectiv Cluj-Napoca, Iași, Timișoara și Baia-Mare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii