Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Germania este a doua destinație de vacanță și business pentru români, din Europa - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Explorator. De vocație, om. De profesie, povestitor. www.georgianaciofoaia.ro

Travel |
|

Germania este a doua destinație de vacanță și business pentru români, din Europa

Conform celor mai recente date ale Institutului Federal de Statistică, în anul 2016 Germania a înregistrat peste 880.000 de înnoptari ale turiștilor români și o creștere procentuală de 10,1% față de anul anterior, când s-au înregistrat 801.705 înnoptari. Având în vedere numărul de turiști cazați pe teritoriul german, România a avut una dintre cele mai mari creșteri față de țările din regiune.
GNTB 1

Cu o cotă de piață de 12%, Germania este pe locul al doilea că destinație din Europa, pentru turiștii români. Regiunea Bavariei (26,7%), Baden-Wruttemberg (19,4%) și Hessen (14,7) se număra printre zonele preferate.

Turiștii români preferă sejururile lungi, de peste 4 zile și au un buget zilnic de aproximativ 64 euro.

69% dintre turiștii români în Germania aleg să călătorească cu mașină, însă este în creștere numărul celor ce preferă avionul (19% din totalul turiștilor români în Germania) și autocarul (10%). Conform statisticilor, turiștii își planifică din timp vacanțele (57%) și aleg în continuare să își rezerve vacanțele prin intermediul agențiilor de turism (31% din total).

În ceea ce privește scopul călătoriei, 44% dintre turiștii români își petrec vacanța în Germania în timp ce 29% vin în interes de serviciu. Majoritatea turiștilor care aleg Germania că destinație turistică fac parte din generația tânără, cu vârste cuprinse între 15 – 34 de ani (49%). Numărul turiștilor de peste 55 de ani reprezintă 27% din total celor care vizitează Germania.

 Romanesque Road - Quedlinburg

Conform celor mai recente analize realizate de IPK Internațional World Travel Monitor, Germania este a două opțiune de călătorie în topul celor mai populare destinații turistice pentru europeni, cu 53,7 milioane de excursii organizate din Europa.

În fruntea clasamentului se află Spania care a înregistrat o creștere de 10%, Franța rămâne pe locul al treilea, în ciuda scăderii cu 4% a călătoriilor organizate în țară, iar următoarele în topul destinațiilor preferate de turiștii europeni sunt Italia și Austria. Cea mai mare parte a turismului european de incoming pentru Germania o reprezintă vacanțele, acoperind peste 55% din acest segment de piață.

Europenii preferă în continuare vacanțele mai lungi, de minim 4 nopți (17,5 milioane de înnoptări și o creștere de 5%). Așadar, Germania este în continuare pe locul întâi în Europa că destinație de city-break. Europenii au cheltuit în 2016 în jur de 31.4 milioane în timpul șederii în Germania, la acest total fiind inclus transportul, cazarea, masă, cumpărăturile etc.

GNTB 2

#LutherCountry – Germania aniverseaza 500 de ani de la Reforma lui Luther

Informații cu privire la viață reformatorului, locurile unde a trăit și aspecte relevante sunt oferite pe site-ul oficial www.germany.travel, platformă online care găzduiește și o hartă interactivă care reconstituie viață lui Luther în regiunea saxonă, Bavaria, Hessen, Baden-Württemberg.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii