Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Florin Vișenescu este noul director de vânzări Agro TV - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Florin Vișenescu este noul director de vânzări Agro TV

Începând cu luna iulie, Florin Vișenescu este director de marketing și vânzări la Agro TV România, unde va avea ca obiective lărgirea portofoliului de clienți, identificarea și implementarea strategiilor de marketing și de vânzări, informează Media Expres.
Florin Visenescu AGRO TV

Florin Vișenescu (foto) are o experiență de peste 20 de ani în vânzările de publicitate și este licențiat în marketing.

Lansată în anul 2012, Agro TV este o televiziune cu acoperire națională care se adresează agricultorilor din zonele rurale și telespectatorilor din zonele urbane interesați de domeniul agricol și una dintre principalele surse de informare a fermierilor mici și mijlocii (conform rezultatelor unui studiu I.R.E.S. 80% dintre fermieri se informează de la televizor) precum și a tuturor celorlalți interesați de acest subiect.

Distribuția Agro TV se realizează prin operatorii RCS & RDS, UPC, Telekom, precum și prin operatori locali și regionali și pe platforma online www.agrotv.ro.

Gradul de acoperire națională este de peste 90%, prin rețelele de distribuție prin cablu și prin satelit, emisiunile Agro TV sunt disponibile unui număr de peste 2.5 milioane abonați.

VEZI BUGETELE DE PUBLICITATE ATRASE DE TELEVIZIUNILE DE SPORT ÎN SEMESTRUL I 2016

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii