Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Cine sunt turiștii străini dispuși să plătească cei mai mulți bani pentru o noapte de cazare la un hotel din România? - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Travel |
|

Cine sunt turiștii străini dispuși să plătească cei mai mulți bani pentru o noapte de cazare la un hotel din România?

Turiștii din Rusia, care au efectuat căutări cu destinația „România” pe comparatorul de prețuri hoteliere trivago.ro, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2016, au fost dispuși să plătească pentru o noapte de cazare în România suma medie de 724 lei. Dispuși să plătească cei mai puțini bani au fost turiștii din Singapore (109 lei) și Noua Zeelandă (111 lei).
turism-romania

În primele șase luni ale acestui an, turiștii din Germania au accesat cel mai mult destinația „România” pe site-ul trivago.ro, comparator de prețuri hoteliere. Prețul mediu accesat de nemți, dispuși să-l plătească pentru o noapte de cazare, a fost de 229 lei.

Pe următoarele locuri, ca număr de accesări, s-au plasat turiștii din Italia (218 lei), SUA (229 lei), Marea Britanie (198 lei), Spania (194 lei) și Israel (351 lei).

Trebuie precizat un fapt foarte important: prețul mediu accesat de utilizatori pe trivago.ro este interpretat ca suma pe care utilizatorul este dispus să o plătească pentru o ofertă. Asta nu înseamnă că a și plătit-o!

Topul furnizat în exclusivitate de trivago.ro pentru „Forbes România” mai cuprinde utilizatori din Canada (203 lei), Franța (160 lei), Grecia (230 lei) și Norvegia (280 lei). Subliniem că cifrele sunt considerate prețurile medii accesate de utilizatori pe trivago.ro!

Trivago este cel mai mare comparator de prețuri hoteliere la nivel mondial ce oferă posibilitatea de a compara peste 1.000.000 de hoteluri pe mai mult de 250 de site-uri de rezervări simultan.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI ÎN IULIE 2016!

Datele furnizate de Trivago pentru „Forbes România” arată că turiștii ruși au fost dispuși să plătească cea mai mare sumă pentru o noapte de cazare în România. Au fost dispuși, asta nu înseamnă că au și plătit! Prețul mediu accesat de utilizatorii din Rusia pentru destinația „România” pe trivago.ro a fost de 724 lei.

Pe următoarele locuri s-au plasat utilizatorii din Emiratele Arabe Unite (544 lei), Austria (493 lei), Țările Arabe (457 lei), adică 21 de țări din regiunea Africii, Orientului Mijlociu și Asiei, și Suedia (419 lei).

La polul opus, adică turiștii care au accesat cele mai mici prețuri de cazare pe comparatorul trivago.ro, s-au situat cei Singapore (109 lei), Noua Zeelandă (111 lei), Filipine (138 lei), Columbia (142 lei) și Irlanda (155 lei).

Datele furnizate de trivago.ro arată și interesul turiștilor români pentru destinațiile din străinătate. Astfel, destinațiile cu cele mai mari prețuri medii de cazare la hoteluri accesate (nu cumpărate, accesate!) de români au fost pentru următoarele țări: Republica Dominicană (1.021 lei), SUA (992 lei), Franța (784 lei), Emiratele Arabe Unite (657 lei), Italia (638 lei), Marea Britanie (622 lei), Turcia (588 lei) și Olanda (588 lei). Pentru Bulgaria, prețul mediu de cazare la un hotel a fost de 364 lei.

În primul semestru al acestui an, turiștii români au accesat cel mai mult pe trivago.ro destinațiile din Grecia, Spania, Italia, Germania, Franța, Emiratele Arabe Unite și Turcia. Cea mai căutată destinație turistică de către utilizatorii români ai platformei trivago este stațiunea Mamaia, în lunile iunie, iulie și august 2016.

Comparatorul de prețuri hoteliere Trivago are peste 120 de milioane de vizitatori pe lună, 170 de milioane de evaluări și peste 15 milioane de fotografii în baza noastră de date. Trivago este disponibil în 33 de limbi străine pe 55 de piețe la nivel mondial. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii