Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Carrefour: ”Am mărit numărul de zile dedicate recrutării” - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Carrefour: ”Am mărit numărul de zile dedicate recrutării”

Să găsești candidații potriviți pentru posturile pe care le lansezi la concurs nu mai este astăzi la fel de ușor ca în anii trecuți.
carrefour.jpg

Marile companii investesc mult în campaniile de recrutare și, deseori, sunt ajutate de panourile sau afişele postate pe clădiri. Retailerul francez Carrefour, de exemplu, a pus la punct o astfel de campanie pentru ocuparea a 500 de locuri de muncă în cele doua hiper­marketuri din mal­lu­rile Veranda (Obor) şi ParkLake (Titan).

”În ultimii ani, am intensificat eforturile de recrutare astfel încât să găsim angajații potriviți, mai ales în orașele unde rata șomajului se menține la un nivel scăzut, iar pe piață sunt multe locuri de muncă disponibile. Suntem mult mai activi în online și am mărit numărul de zile dedicate recrutării”, spun reprezentanții retailerului. Potrivit lor, este avantajos ”un mix” între persoane calificate, care vin deja cu experiență în domeniu, și persoane care acum debutează în meserie.

Anul trecut, compania a avut 71.857 de ore de formare, cu un total de 7.600 de persoane instruite, ceea ce înseamnă 63% din totalul angajaților.

”Regiunile unde găsim greu oameni, atât cei calificați, cât și fără calificare, sunt cele în care rata șomajului este mică și există multe oportunități de angajare: București, Brașov, Sibiu, Timișoara, Cluj, Oradea și Constanta. Iar în regiunile cu migrare masivă de forță de muncă în afara țării, persoanele calificate sunt și mai puține”, mai spun reprezentanții Carrefour. Atât în magazinele noi, dar mai ales în cele existente, compania are angajați din mediul rural, cu precădere în magazinele de tip hipermarket, angajați care fac naveta din localitatea de domiciliu, fără a fi fost relocați în orașul în care lucrează.

La finele anului trecut, retailerul francez a anunţat preluarea operaţiunilor locale ale Billa România, apropiindu-se, astfel, de afaceri de 8 miliarde de lei și 275 de magazine.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii