Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Vacanța de vară le-a adus televiziunilor pentru copii și tineret mai mulți telespectatori - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Vacanța de vară le-a adus televiziunilor pentru copii și tineret mai mulți telespectatori

În timp ce televiziunile generaliste și de știri s-au confruntat cu scăderi de audiență din cauza anotimpului cald, stațiile cu programe pentru copii au profitat de vacanță, câștigând telespectatori. În iulie, patru astfel de televiziuni se află în TOP 20 stații cu cele mai mari audiențe.
televiziune copii

Cele șase stații monitorizate de pe nișa televiziunilor pentru copii și tineret au avut o cotă totală de piață în luna iulie, la nivel național, de 10,08%, conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 1,69 puncte procentuale față de iunie.

Este singura nișă TV pe care a crescut audiența în această lună caracterizată prin scăderea generală a numărului de telespectatori din cauza sezonului cald.

În mediul urban, cota de piață a nișei TV pentru copii și tineret a fost de 8,93%, în creștere cu 0,93 puncte procentuale față de iunie.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI ÎN IULIE 2016

Cota de piață (cotă de vizionare) reprezintă numărul de telespectatori din universul studiat (național sau urban) care au urmărit o anumită televiziune, într-un interval de timp, raportat la totalul telespectatorilor care aveau televizoarele deschise în aceași perioadă de timp. Cota de piață este exprimată în procente.

Pe național, toate cele șase televiziuni au înregistrat creșteri de audiență față de iunie: Disney Channel (6.000), Cartoon Network (12.000), Disney Junior (5.000), Minimax (11.000), Boomerang (5.000) și Nickelodeon (7.000).

La nivel urban, s-au obținut următoarele creșteri față de luna precedentă: Disney Channel (2.000), Disney Junior (3.000), Minimax (1.000), Boomerang (2.000), Nickelodeon (2.000).

Se constată că în mediul rural au fost mai mari creșteri de audiență decât în urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii