Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 UPC România, cu viteză în T2: compania a avut venituri de 171 milioane de lei și creştere de 3% a numărului de abonamente pe cablu și de 11% pe internet - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Telecom |
|

UPC România, cu viteză în T2: compania a avut venituri de 171 milioane de lei și creştere de 3% a numărului de abonamente pe cablu și de 11% pe internet

UPC România încheie trimestrul II din 2016 cu rezultate în creștere atât la nivel de venituri, care au crescut cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 170,8 milioane de lei, cât și pe segmentele de clienți și număr de abonamente, conform datelor publicate de Liberty Global, grupul ce deține compania.
Robert Redeleanu - CEO UPC RO

Numărul total de abonamente a ajuns la 2,18 milioane, în creștere cu aproape 11% față de trimestrul II din 2015, compania de cablu înregistrând 210.900 de abonamente noi în decurs de un an.

UPC România a continuat investiţiile pentru a aduce serviciile digitale ĩn cât mai multe zone din ţarã, la finalul lunii iunie 2016 acestea fiind disponibile pentru 2.672.900 de case, o creştere de aproximativ 10% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015.

“În continuare, una dintre priorităţile noastre este acoperirea unei arii cât mai extinse la nivelul României şi vom investi susţinut în extinderea şi modernizarea reţelei. De asemenea, în această toamnă, avem în plan lansarea de noi servicii digitale superioare, susţinând astfel strategia noastrã de a le oferi clienţilor conectivitate şi divertisment pe orice ecran la cele mai înalte standarde”, declară Robert Redeleanu, CEO UPC România.

Segmentul serviciilor de telefonie fixă a ĩnregistrat cea mai importantă creştere, compania atingând o bazã de aproximativ 432.900 de clienți, cu 32% mai mult față de cifrele din T2 2015.

La avansul numărului total de abonamente pentru UPC a contribuit și segmentul serviciilor de net fix, care a crescut anual cu 11,2%, la 512.300 de abonamente.

UPC România este al doilea jucător de pe piaţa de cablu TV şi unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe de pe piaţa locală. Compania este deținută de Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii