Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Unde se duc cele 80 de milioane de euro bugetate de Penny Market pentru 2017 - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Bunuri de consum |
|

Unde se duc cele 80 de milioane de euro bugetate de Penny Market pentru 2017

*Investiții similare sunt programate în fiecare an de companie, până în 2025
penny

Penny Market, companie parte din grupul german Rewe, are în plan să investească 80 de milioane de euro în acest an pentru accelerarea poziționării pe piața locală, au declarat reprezentanții companiei, într-o conferință de presă. Astfel, suma va merge spre lucrările de remodelare a magazinelor, retailerul va lucra și la diversificarea gamei de sortimente, iar angajatorul nu uită de personal. De asemenea, Penny investește în marketing la început de an, lansând conceptul „de România”.

La o primă vedere, planurile retailerului vor fi constante în fiecare an, până în 2025. Pe lângă valoarea investițiilor pe care le vor face anual, și numărul magazinelor deschise în fiecare an rămân la nivelul de 20-25, în următorii opt ani. Lanțul numără acum 200 de unități în România, iar potrivit planurilor, 400 de magazine Penny ar trebui să fie construite deja în 2025.

penny 2

În ceea ce privește investiția într-un astfel de magazin, Daniel Gross, managerul general Rewe România, a declarat pentru Forbes România: „Magazinele Penny Market sunt, în cea mai mare parte, standard. Suprafața de vânzare este de 831 de metri pătrați, la care se mai adaugă 75-80 de metri pătrați măcelăria, acolo unde există. Investiția este de 1,2 – 1,5 milioane de euro, la care se adaugă prețul terenului”.

De asemenea, compania dorește să dea „o față nouă” magazinelor deja existente, procesul fiind început încă de anul trecut. În 2016, 50 de magazine au fost remodelate, același target fiind stabilit de Penny și pentru anul în curs.

Citește și: Carrefour va ocupa 6.500 mp în viitorul mall AFI Brașov

Cu o cotă de piață de circa 5% în prezent, firma se gândește, totuși, la câteva procente în plus, în următoarea perioadă. „Piaţa creşte complet, toată lumea vrea expansiune. Vrem să ne menţinem cota de piaţă sau chiar să o creştem. Ne gândim undeva la 10%, faţă de aproximativ 5%, cât este acum”, mai spune Daniel Gross, managerul general Rewe România.

Mai mulți angajați. Mai bine plătiți.

Pentru că numărul magazinelor va crește în acest an, și personalul se va mări. Astfel, la cei 3.000 de angajați din prezent se vor adăuga încă 1.000 de persoane. „Oferim salarii în acord cu piaţa şi mai ales un pachet de oferte competitiv”, punctează Gross. Acesta detaliază planurile din acest an, spunând că angajații vor primi un card cu discount de 10% în magazine, că valoarea bonurilor de masă va crește la 15 lei începând cu 1 februarie și că, din luna iunie, și salariile vor fi mărite.

În acord cu numeroase companii locale, reprezentantul Penny declară că cele mai mari probleme privind atragerea forței de muncă le întâmpină în orașele mari și în vestul țării.

Din oferta de produse Penny, 60% din produse sunt românești. În medie, vânzările unui magazin din lanț se ridică la trei milioane de euro. Primul magazin deschis pe piața locală a fost în anul 2005.

Citește și: După ce au cumpărat Vector Watch, americanii de la FitBit deschid un centru de cercetare & dezvoltare în București

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii