Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Trendurile de consum pentru 2017 la prima serată dedicată antreprenorilor din Bacău - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Evenimente |
|

Trendurile de consum pentru 2017 la prima serată dedicată antreprenorilor din Bacău

Peste 150 de oameni de afaceri din județul Bacău s-au întâlnit pentru prima dată la “Serata de Business Bacău”, în 13 decembrie, la inițiativa oamenilor de afaceri Beatrice și Gabriel Căsăneanu de la Centrul Skoda&Opel Bacău și sub atenta coordonare a organizatoarei Diana Vieru, creatoarea primei comunități de feminitate&lifestyle din Moldova, Rosesociety.
Poza

Raluca Michailov, owner al celui mai important titlu de business-media din România, Forbes, le-a prezentat antreprenorilor moldoveni trendurile de consum, provocările și așteptările pentru 2017.

”În 2017, îi vom găsi și pe consumatori la nivelul 3.0, bineînțeles și ca urmare a evoluțiilor tehnologice, de care beneficiem cu toții. Cu atâtea mijloace moderne la dispoziție, cu toată această posibilitate de a se informa și de a schimba review-uri la un click distanță, consumatorii sunt cu adevărat regii și reginele pe tabla de șah a consumului: vor calitate autentică, vor o gamă variată și chiar elaborată de opțiuni și – mai ales – vor totul acum, pentru că peste 10 minute, poate vor cu totul altceva. Avem de a face cu: volatilitate, lipsa predictibilității, o ”inteligență informată” a consumatorului. Oricum, pilonii pe care trebuie să-i aibă în vedere companiile sunt: digitalizarea și înțelegerea nevoilor fiecărei generații – sau chiar oferirea unor produse și servicii care pot servi mai multe generații. Iar cei care-și au clienții aproape (relațional, nu geografic), trebuie să-i aducă și mai aproape, printr-un customer service ireproșabil. Ceea ce cred că e bine și pentru companii, și pentru consumatori. Trăim vremuri interesante, ca să parafrazez un proverb chinez.”, a subliniat Raluca Michailov.

Evenimentul de la Bacău a avut ca obiectiv principal să aducă împreună antreprenorii locali din judet, să pună bazele unui sistem de networking și comunicare a acestei comunități de business din regiune.

“Lumea crede că doar la centru sunt oportunități și comunitate antreprenorială. Noi am organizat acest eveniment și am adus împreună oamenii de afaceri din orașul nostru pentru a înțelege încă o dată, prin schimb de idei și proiecte personale că provincia, și cu atât mai mult Moldova, nu are de ce să aibă complexe și că este mereu o super-oportunitate pentru oamenii care caută nișe și implementări de afaceri cu viitor. În provincie este mult mai mare pofta de nou, de consum, de viziune antreprenorială”, a declarat Gabriel Căsăneanu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii