Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Publicitatea pe nișa televiziunilor de filme și seriale a crescut cu 15% - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Publicitatea pe nișa televiziunilor de filme și seriale a crescut cu 15%

În perioada 1 ianuarie – 18 decembrie 2016, volumul de audiență furnizat de cele 10 televiziuni de filme și seriale, cuprinse în sistemul de monitorizare ARMA, este mai mare cu 15,1% față de cel din același interval al anului 2015.
televiziune buna

Pro Cinema, liderul nișei televiziunilor de filme, a livrat clienților publicitari un volum de 39.476 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 18 decembrie 2016, la nivelul anului trecut (creștere de 1,9%).

Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.

Patru televiziuni de pe această nișă foarte aglomerată au înregistrat creșteri importante de publicitate: AXN (+27,2%), Paramount (41,4%), Comedy Central (130%) și Film Cafe (26,5%).

Televiziunile DIVA și Acasă Gold au înregistrat pierderi de audiență de 16,3%, respectiv 5,3%.

Televiziunea TNT (Turner Broadcasting System), care a înlocuit TCM în septembrie 2015, a furnizat în perioada analizată 3.787 GRP’30 pe targetul comercial, peste volumele AXN Black și AXN White, care au suferit pierderi de audiență de 25,3%, respectiv 42,5%.

Cele 10 televiziuni de pe nișa filmelor și serialelor au generat în total un volum de 148.256 GRP’30 pe targetul comercial, în intervalul 1 ianuarie – 18 decembrie 2016, în creștere cu 15,1% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Volumul de publicitate pe acest segment reprezintă 7% din totalul publicității pe piața de televiziune din România.

VEZI CUM S-A ÎMPĂRȚIT PUBLICITATEA ÎNTRE GRUPURILE DE TELEVIZIUNE ÎN 2016!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii