Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3943
 Primele investiţii ale familiei Malideros după preluarea restaurantelor OSHO - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Lifestyle |
|

Primele investiţii ale familiei Malideros după preluarea restaurantelor OSHO

Georgios_Malideros.JPG
Georgios Malideros a venit pentru prima dată în România în urmă cu un an, însă familia sa are legături strânse cu mediul de afaceri autohton fiindcă tatăl lui Geogios face afaceri în România încă din anii ‘90. 

De altfel, de numele familiei se leagă conceptul Mega Image, primul magazin deschis fiind în 1995.

Acum, familia Malideros a decis să preia restaurantele OSHO din Capitală, iar cel care se va ocupa de ele este Georgios Malideros.

Prima investiţie a familiei Malideros în acest domeniu a fost în rebranduirea restaurantului OSHO Fish în Retsina, devenit acum un restaurant cu specific mediteranean. Transformarea a însemnat 180.000 de euro şi au fost direcţionate către amenajarea interioară şi schimbarea echipamentelor din bucătărie.

Însă nici OSHO Steak nu a „scăpat” de reamenajări, aici investiţia fiind puţin mai mică, de 120.000 de euro, 70% din sumă fiind folosită pentru schimbarea echipamentelor din bucătărie.

O parte considerabilă a acestor investiţii în bucătărie au vizat achiziţionarea cuptoarelor-grill Josper, folosite de cele mai bune restaurante din topul Michelin şi de bucătari renumiţi precum Gordon Ramsay sau Jamie Oliver.

„Pentru 2014, estimăm o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 30%, Retsina contribuind cu 40% la atingerea cifrei de afaceri. Ne propunem ca într-un an de zile să ne situăm în topul restaurantelor cu meniu preponderent de peşte din Bucureşti. Conceptul Retsina este unul interactiv, organizând periodic săptămâni dedicate fiecărui tip de bucătărie mediteraneeană”, a spus Georgios Malideros, proprietarul Retsina şi OSHO Steak.

Peste 60% din clienţii Retsina şi OSHO Steak provin din zona corporate şi au vârsta de peste 35 de ani. Gradul mediu de ocupare al restaurantelor este estimat pentru acest an la aproximativ 100%, pentru prânz şi cină. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii