Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 (P) KOTON deschide un nou magazin în Centrul Istoric din București - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Shopping |
|

(P) KOTON deschide un nou magazin în Centrul Istoric din București

Cu o suprafață de 1850 mp, pe trei nivele, noul magazin Koton din Lipscani 43 își întâmpină vizitatorii începând din 26 Noiembrie, într-o clădire recent renovată cu păstrarea detaliilor arhitecturii inițiale.
koton_mag

Cocktail-ul de inaugurarea al celui mai nou magazin Koton a avut loc vineri,  25 Noiembrie, cu participarea Excelenței sale, Amabasadorul Turciei la București, Osman Koray Ertaş, a atașatului comercial al Turciei la București, domnul Mukerrem Aksoy, a Cristinei Chiriac, președinte al Asociației Naționale a Antreprenorilor și în acordurile electrice ale fetelor de la Amadeus magazinul a prins viață.

Burak Akbulat, director general KOTON Romania, a povestit despre noul magazin atât din perspectiva investiției cât și din perspectiva noilor colecții care se regăsesc acum în locația inaugurată.

koton_mag1

Magazinul de pe strada Lipscani a fost o provocare atât din punctul de vedere al investiței, cât și al implementării. Investiția în consolidarea și renovarea clădirii s-a ridicat la valoarea de 6.5 milioane EUR, iar lucrările s-au finalizat în 12 luni. „Considerăm că acest magazin se integrează în abordarea pieței din Romania în termeni de prezență în cele mai importante locuri pentru comunitate. Centrul Vechi este o zonă in care clienții noștrii își petrec timpul liber și se bucură de un loc autentic și de evenimente culturale. Ne dorim să fim mai aproape de ei acolo unde ei se simt bine și se recreează, iar din acest motiv am ales aceasta locație.”, a spus Burak Akbulat în încheierea discursului de inaugurare a magazinului.

koton_mag2

O mulțime de persoane publice precum Anca Serea, Geanina Ilieș, Dana Rogoz, Diana Dumitrescu și mulți alții s-au alăturat cocktail-ului cu bucurie și entuziasm. Cu această ocazie doamnele și nu numai au putut admira cele mai recente colecții care au prins viață sub supravegherea lui Richard Isham Sardouk, director de creație al retailer-uli din octombrie 2015.

Richard Isham Sardouk are peste douăzeci de ani de experiență în stabilirea tendințelor și design, lucrând de-a lungul timpului pentru companii de talie mondială din New York, Paris și Londra. Experiența sa profesională include cea mai recentă poziție la WGSN ca Executive Vice President al Mindset, poziție pe care a ocupat-o incepând cu anul 2014, fiind responsabil de serviciile de consultanță la nivel mondial.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii