Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Optical Network, operatorul OPTIblu și KLARMANN, a înregistrat afaceri cu 22% mai mari în 2016 - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Sănătate |
|

Optical Network, operatorul OPTIblu și KLARMANN, a înregistrat afaceri cu 22% mai mari în 2016

Optical Network, operatorul rețelelor de magazine OPTIblu si KLARMANN, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 22% în 2016 față de anul precedent.
optiblu

Potrivit reprezentanților companiei, la evoluția în creștere a cifrei de afaceri au contribuit semnificativ toate diviziile companiei, atât retailul clasic, cât și distribuția si retailul online.

Astfel,vânzarile companiei au atins pragul de 47 milioane lei anul trecut, într-un an în care investițiile au depășit cinci milioane de lei.

„Pentru 2017 prognozăm continuarea creșterii accelerate a afacerilor companiei. De la începutul acestui an, Optical Network a devenit partenerul Johnson & Johnson Vision Care în ceea ce privește activitățile de vânzări, marketing și distribuție în România a lentilelor de contact marca ACUVUE®(…)”, a declarat Raluca Cîmpianu, director executiv, Optical Network.

În acest an, compania are în plan investiții într-o nouă platformă logistică, precum și în modernizarea celei de IT și de comunicații, cu scopul de a susține creșterea activităților de distribuție și comerț online. Tot la capitolul investiții, Optical Network va crește bugetele (între 30% și 50%) pentru pregătirea personalului, marketing și acțiuni de promovare.

Optical Network operează în prezent 38 de magazine, dintre care 32 de magazine în rețeaua OPTIblu și șase magazine în rețeaua KLARMANN; 11 magazine fiind locații nou deschise în anul 2016.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii