Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3943
 Noua reclamă pentru televizoarele Sony BRAVIA a fost filmată în Cazinoul din Constanța, folosindu-se 4.000 de baloane și o tonă și jumătate de sclipici - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Noua reclamă pentru televizoarele Sony BRAVIA a fost filmată în Cazinoul din Constanța, folosindu-se 4.000 de baloane și o tonă și jumătate de sclipici

Sony lansează campania de publicitate care prezintă calitatea imaginilor oferite de noua gamă de televizoare BRAVIA 4K HDR. Campania se va derula la nivel european și prezintă Cazinoul Constanța într-o perspectivă spectaculoasă, beneficiind de contribuția regizorului american Andre Stinger și de coloana sonoră creată de cântărețul Tom Odell.
shutterstock_406021747

Filmată și produsă la calitate 4K de către regizorul american Andre Stringer și echipa DDB Berlin, reclama aduce la viață cazinoul în paragină din Constanța, folosind 4.000 de baloane și peste 1.500 kilograme de sclipici.

Mesajul campaniei „More Brilliance. More Beauty” va fi transmis prin intermediul mai multor canale: cinema, VOD, în mediul online, outdoor și magazine și va prezenta culorile, contrastul și detaliile excepționale oferite de noua gamă de televizoare Sony 4K HDR.

Elementele vizuale suplimentare au fost filmate de fotograful specializat în fotografia de mare viteză Fabian Oefner, care a montat un senzor de zgomot la diafragma camerei, astfel încât aceasta a declanșat de fiecare dată când se spărgea un balon, ajutându-l să obțină imagini detaliate.

Shuhei Sugihara, Head of Brand and Product Communication, Sony Europa, a spus: „Noua reclamă TV urmează tradiția reclamelor BRAVIA. De la mingi, iepurași, petale de flori sau baloane cu sclipici – Sony a folosit întotdeauna culori izbitoare și estetica vizuală pentru a prezenta gamele sale de televizoare. Direcția creativă a acestei secvențe s-a bazat pe aceeași idee și sperăm că telespectatorii se vor bucura privind aceasă imagine frumoasă, care utilizează un milion de detalii strălucitoare pentru a demonstra avantajele pe care televizoarele noastre 4K HDR le oferă la nivel de culoare, contrast și detalii.”

Pentru coloana muzicală, Sony a colaborat cu Tom Odell pentru a crea o versiune nouă a clasicului cântec al lui Cyndi Lauper „True Colors”, redenumit „True Colours”. Divizia de drepturi de autor a Sony Music s-a implicat în acest proces și s-a ocupat de consultarea artistului și de producția unui cântec în high resolution audio. True Colours va fi lansat ca single pe toate marile platforme digitale începând cu 30 septembrie.

Cazinoul Constanta Sony BRAVIA 06

Tom Odell a declarat: „Admir munca lui Andre Stringer, așa că mi-am dorit să mă implic. True Colours este unul din cântecele mele preferate și m-am bucurat mult să-l pot interpreta și folosi în film. Versurile m-au impresionat dintotdeauna, pentru că au un mesaj unic; să fii tu însuți și să fii mândru de acest lucru. Din această perspectivă, sper că vă va plăcea, la fel de mult cât mi-a plăcut mie să-l înregistrez.”

 CITEȘTE: Ia-ți pastila, cu drag!

La rândul său, Alin Popescu, fotograf român, a spus: „Am fost invitat recent de Sony pentru a participa la filmarea acestei reclame, în calitate de fotograf de platou. Am primit invitația cu entuziasm, datorită istoriei încărcate a locației și a conceptului inedit. Averi au fost câștigate și pierdute în acest loc, iar povești de dragoste s-au scris în apropierea cazinoului. Am luat parte la crearea unor cadre cu adevărat spectaculoase, care au readus strălucirea cazinoului din Constanța.”

Alice Bottaro, director de creație la DDB Berlin, a precizat: „Filmarea acestei reclame a necesitat săptămâni de pregătiri și un efort uriaș din partea partenerilor care s-au ocupat de efectele speciale și design de producție. Sclipiciul este un element cu care se lucrează foarte greu, mai ales că noi am vrut să prezentăm particulele în detaliu și în toată strălucirea lor. De asemenea, am fost norocoși să obținem o locație frumoasă: în timpul filmării am putut trăi experiența transformării cazinoului abandonat într-un loc plin de culoare și de viață.”

Campania va fi lansată în Marea Britanie, Irlanda și Germania la începutul lunii octombrie.

Toate televizoarele Sony BRAVIA 4K HDR – ZD9, XD93/XD94, XD85, XD83, XD80, XD75, XD70, SD85 și SD80  – oferă o experiență de vizionare superioară la calitate 4K, dar și conversii din surse HD la o calitate apropiată de 4K.

Cu peste 8 milioane de pixeli, televizoarele Sony BRAVIA 4K HDR oferă o calitate a imaginii superioară și detalii intense, oferind de peste patru ori mai multe detalii decât în cazul imaginilor Full HD.

Noile televizoare Sony BRAVIA 4K HDR sunt compatibile cu tehnologia HDR (High Dynamic Range), pentru a procesa noul standard video.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii