Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 McDonald's este Creative Marketer of the Year la Cannes Lions 2014! - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

corespondent Forbes Romania

Media şi entertainment |
|

McDonald’s este Creative Marketer of the Year la Cannes Lions 2014!

Celebrul lanț de magazine fast-food McDonald’s a fost premiat la Festivalul Internațional de Creativitate Cannes Lions 2014 cu distincția de Creative Marketer of the Year.
McDonald`s SEMINAR (16)

McDonald’s, pe locul 6 în topul Forbes al celor mai valoroase branduri din lume, a ridicat primul premiu la Cannes în anul 1979 iar până în prezent a strâns nici mai mult nici mai puțin de 77 de trofee, pentru campanii înscrise la mai multe categorii de diverse agenții.

În cea de-a 6-a zi de festival, în cadrul seminarului „McDonald’s Wonders: What really is the antidote to client promiscuity?”, Matt Biespiel, Sr. Director, Global Brand Development la McDonald’s, i-a introdus pe scenă pe Mark Tutssel – foto (Leo Burnett), Rob Schwartz (TBWA), Juan Carlos Ortiz (DDB) și Kate Stephenson (OMD), patru din cei mai puternici colaboratori ai brandului, pentru a discuta despre relația pe care o au agențiile pe care le reprezintă cu McDonald’s, dar și fuziunea creativă pe care o mențin între acestea pentru a genera cele mai bune rezultate în campanii.

„Premiile pentru creativitate contează mult și vrem ca lumea să vadă asta.” – Matt Biespiel.

McDonald’s a pus mereu acentul pe creativitate, lucru ce a determinat o dezvoltare unică în strategiile de comunicare cât și în design-ul brandului.

VEZI GALERIE FOTO!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii