Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Instagram este viitorul în promovarea produselor si serviciilor - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Social media |
|

Instagram este viitorul în promovarea produselor si serviciilor

Un milion de agenți de publicitate și 600 de milioane de utilizatori pe lună, fac din Instagram o  afacere prosperă și de viitor.
13. Instagram

Investițiile Instagram în instrumentele gratuite pentru afaceri sunt răsplătite.

Una dintre cele mai populare aplicații de partajare video și foto are mai mult de un milion de agenți publicitari lunar, cu până la cinci ori mai mult față de anul precedent, a anunțat conducerea Facebook.

Numărul celor care vând sau promovează servicii pe Instagram a crescut constant, în paralel cu numărul de ,,business profiles”. Astăzi, există un număr de 8 milioane de profiluri de afaceri pe această aplicație.

Forbes România aniversează centenarul cu 100 de ambasadori

Creșterea de marketing pe Instagram se concentrează în mare parte pe small business și catering, ceea ce constituie majoritatea agenților publicitari ai Instagram. Cele mai multe ,,business profiles” le au firmele din S.U.A, Brazilia, Indonezia, Rusia și Regatul Unit.

Un milion de agenți de publicitate și 600 de milioane de utilizatori pe luna, fac din Instagram o mare afacere în ascensiune.

Citește și: Snapchat dorește să se listeze printr-un IPO de 3 miliarde de dolari

Se asteaptă ca Instagram să genereze 3.65 miliarde de dolari în veniturile din publicitate, la nivel global, în acest an, potrivit firmei americane eMarketer.

Facebook a generat 8.81 miliarde de dolari venituri în primul trimestru. Afacerea Instagram a crescut rapid de când compania a început să vândă publicitate la sfarșitul anului trecut.

Dincolo de toate aceste grafice de interes și a bazei masive de utilizatori milenari, instrumentele gratuite pentru afaceri a rezultat, de asemenea, și mai mult marketing. Firmele care folosesc publicitate pe Instagram pot avea acces la Insights Tab, o pagină prin pot accesa statistici cu privire la postările lor, cum ar fi: de câte ori a fost salvată postarea respectivă, comentată, vizualizată, sau câte aprecieri au primit. Aceștia mai pot avea acces și la anumite detalii despre urmăritorii lor: localizarea, sexul și vârsta acestora.

Vezi și: Viața mea de pe internet

Instagram le oferă firmelor, în special celor cu un buget redus (alocat marketingului), șansa de a observa cum postările neplătite performează în mod organic, înainte de a decide ce reclamă să folosească pentru o campanie publicitară.

Planurile Instagram pentru viitor nu se opresc aici, aceștia intenționează să implementeze noi instrumente gratuite. Compania se gândește să lanseze, de exemplu, un instrument ,,booking”, la nivel global, pentru a permite utilizatorilor să creeze servicii precum: programări la coafor sau rezervări la restaurant.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii