Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Inna interpretează melodia de generic a serialului „Fetițele Powerpuff”, care revine cu un nou sezon la Cartoon Network - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Inna interpretează melodia de generic a serialului „Fetițele Powerpuff”, care revine cu un nou sezon la Cartoon Network

Blossom, Bubbles și Buttercup salvează lumea din nou, în cea mai nouă serie „Fetițele Powerpuff”, la Cartoon Network, cu premiera sâmbătă, 23 aprilie și episoade noi în fiecare sâmbătă şi duminică, de la ora 8:45, informează Media Expres.
Inna

În premieră, celebra cântăreaţă Inna s-a alăturat celor trei fetiţe care luptă pentru salvarea lumii, înainte de ora de culcare. Inna interpretează melodia de generic a serialului, înregistrările desfăşurându-se în Bucureşti.

„Am acceptat cu foarte mare bucurie propunerea de a cânta melodia acestui serial animat. În copilărie, am urmărit ‹‹Fetiţele Powerpuff›› şi, împreună cu prietenele mele, ne alegeam mereu unul dintre cele trei roluri. Într-un fel, să fiu acum parte din povestea celor trei supereroine, este încă un vis devenit realitate.”, a declarat Inna.

Serialul „Fetițele Powerpuff” îl are producător executiv pe Nick Jennings („Să-nceapă aventura”, „SpongeBob Pantaloni Pătraţi”), iar co-producătorul executiv este Bob Boyle („Wow! Wow! Wubbzy!“).

Una dintre cele mai longevive animaţii Cartoon Network, seria originală „Fetițele Powerpuff” a fost creată de Craig McCracken și a avut lansarea în 1996. Animaţia a câștigat două premii Emmy, iar cele 78 de episoade au câștigat numeroase distincții și nominalizări. Mai mult decât atât, serialul a dat naștere unui film de lung metraj realizat de Warner Bros. Pictures, în 2002.

Serialul „Fetițele Powerpuff” a înregistrat încasări de peste 2,5 miliarde de dolari din vânzări cu amănuntul încă de la debutul pe micile ecrane. Animaţia este unul dintre brandurile Cartoon Network cu cele mai mari încasări din toate timpurile, iar noul sezon va fi susținut de o campanie globală în urma căreia consumatorii vor avea acces la produse de larg consum.

Recent, Cartoon Network a semnat parteneriate globale cu case celebre din industria modei, precum Jeremy Scott și Moschino – The Powerpuff Girls x Jeremy Scott – care este acum disponibilă în colecția Moschino 2016 primăvară/vară.

Parteneriatul global cu Spin Master va debuta în Statele Unite ale Americii în toamna aceasta cu o gamă variată de produse bazate pe noul sezon „Fetițele Powerpuff”. Mai mult decât atât, Cartoon Network are peste douăzeci parteneri alături de care va dezvolta produse de larg consum, cum ar fi: jucării, îmbrăcăminte, accesorii și altele.

Cartoon Network este una dintre televiziuni pentru copii ce se adresează băieţilor şi fetelor cu vârsta cuprinsă între 8 şi 12 ani.

Printre serialele reprezentative se numără „Uimitoarea lume a lui Gumball”, „Ben 10: Omnivers”, „Să-nceapă aventura” şi „Un show obişnuit”.

Lansată în 1993 în Europa, televiziunea Cartoon Network are în prezent versiuni localizate în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, în 17 de limbi şi se distribuie în 131 de milioane de case, din 70 de ţări.

Cartoon Network este operat de Turner Broadcasting, o companie Time Warner.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii