Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3943
 ING face concedieri masive și investește 800 de milioane de euro în serviciile digitale - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Forbes.com

Servicii financiare |
|

ING face concedieri masive și investește 800 de milioane de euro în serviciile digitale

ING Groep a anunțat astăzi o nouă rundă de concedieri și o restructurare la nivel de grup, în urma planurilor de a tăia costurile și de a investi în serviciile digitale.
bani_euro.jpg

ING Groep a anunțat astăzi o nouă rundă de concedieri și o restructurare la nivel de grup, în urma planurilor de a tăia costurile și de a investi în serviciile digitale. Grupul olandez de servicii financiare intenționează să concedieze 7.000 de angajați în următorii câțiva ani, în special în Belgia și Olanda, pentru a economisi anual 900 milioane de euro până în 2021. Reducerile de personal reprezintă aproximativ 13% din forța de muncă globală a băncii, potrivit ING.

Planurile fac parte dintr-o strategie mai amplă de modernizare prin care ING vizează să își unifice operațiunile din Europa într-o singură platformă digitală. Grupul a declarat că ca investi 800 de milioane de euro pentru a-și îmbunătăți serviciile digitale.

Directorul general al ING, Ralph Hamers, vrea să transforme banca într-o bancă orientată pe Europa și vrea să extindă activitatea de creditare către consumatori și companii în afara pieței domestice, pe măsură ce dobânzile extrem de reduse și cerințele organismelor de reglementare în materie de consolidare a capitalului riscă să reducă profitul, informează Agerpres.

La sfârșitul lunii iunie, ING avea pe plan global 51.833 de angajați.

ING Bank oferă servicii bancare unui număr de peste 34 milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.

Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING România a obținut un profit de net de 84 de milioane de lei în T1 2016, cu 3% mai mare decât în T1 2015.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii