Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Hubcelerator a pornit înscrierile pentru un nou program de accelerare a startup-urilor - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

SmallBusiness |
|

Hubcelerator a pornit înscrierile pentru un nou program de accelerare a startup-urilor

Hubcelerator, programul de accelerare a startup-urilor din cadrul Impact Hub Bucharest a deschis înscrierile pentru o nouă sesiune de învățare dedicată antreprenorilor, informează compania printr-un comunicat de presă.
Impact Hub Bucharest

Astfel, antreprenorii aflați la început de drum și interesați să-și lanseze sau să-și dezvolte startup-urile, se pot înscrie la cea de-a patra ediție a programului de accelerare, ce va avea loc în perioada 6 octombrie – 15 decembrie 2016.

În cadrul programului vor debuta 30 de startup-uri cu potential, ce vor parcurge etapele esențiale pentru lansarea, validarea și dezvoltarea unui business, beneficiind pe tot parcursul programului de suportul constant al unor antreprenori din România, printre care se numără Axinia Bogdan (Emag), Marian Popa (Deutsche Bank), Raluca Radu (answear.com), Sergiu Neguț (Fru Fru), Paul Ghiță (Melow Drinks) sau Sorin Kertesz (Biciclop).

Hubcelerator este unul dintre cele mai de succes programe de accelerare ale Impact Hub Bucharest. Aici s-au născut și s-au dezvoltat afaceri inovatoare, iar unele dintre ele reprezintă deja branduri românești de valoare. Calitatea startup-urilor crește de la an la an, o dovadă a faptului că în România există un mare potențial antreprenorial, a declarat Vlad Craioveanu, co-founder Impact Hub Bucharest.

Workshop-uri practice pe teme de interes precum vânzări, strategii de marketing, planuri financiare, completate de sesiuni de mentorat 1 la 1 sau de evenimente de pitching, fac parte din agenda Hubcelerator. Până în prezent programul a adus împreună peste 80 de startup-uri, iar 50% dintre foștii participanți își dezvoltă în prezent afacerile.

Citește și: O farmacistă româncă de 84 de ani a lansat o linie de creme ca-n vremurile de glorie ale frumuseții

Printre cele mai de succes idei dezvoltate cu ajutorul Hubcelerator se numără Iutta, un brand de genți, pantofi și accesorii extrem de îndrăgit, Soup Loop, primul bar de supă dedicat hranei sănătoase, Aviziero, o aplicație online de gestiune a asociațiilor de proprietari din România, Dare to Rug, primul brand de design românesc care creează covoare de autor, bagel shop-ul Sunday Bagels, Bunicel, specializat pe dulceață și gemuri 100% naturale sau Upside Down, o companie ce produce sacoșe și genți din bannere reciclate.

Pentru a participa la Hubcelerator antreprenorii trebuie să completeze formularul de aplicare disponibil pe pagina http://hubcelerator.ro până la data de 25 septembrie. Criteriile de selecție includ potențialul afacerii, gradul de inovare și impactul urmărit.

Participarea în program presupune achitarea unei taxe ce variază între 1.500 și 2.000 de lei, în funcție de numărul membrilor unei echipe.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii