Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Huawei lansează o campanie de comunicare pentru Huawei P10 alături de cântăreața Inna - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Huawei lansează o campanie de comunicare pentru Huawei P10 alături de cântăreața Inna

Huawei anunță începerea campaniei de lansare pe plan local a noului Huawei P10, care se concentrează în jurul conceptului de portret, pornind de la una din funcțiile cheie ale telefonului, și care beneficiază de endorsementul cunoscutei artiste, Inna.
_MG_6212_as_Smart_Obje_opt.jpg

Astfel, Inna devine „imaginea” Huawei P10 în România, fiind și unul din primii români care utilizează acest model de telefon.

Inna, ambasadorul local Huawei P10, a spus: „Puțină lume știe că sunt pasionată de fotografie și că este unul din hobby-urile care mă relaxează cel mai mult. Auzisem de P9 și chiar am fost curioasă să îl testez, tocmai de aceea, când am primit provocarea de a spune povestea P10 împreună cu Huawei am fost extrem de bucuroasă. Folosesc deja acest model, încă îi descopăr funcțiile, însă sunt deja impresionată de performanțele camerei foto”.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE FILME – MARTIE 2017

„Campania de comunicare Huawei P10 se înscrie în jurul conceptului de portret: fețe diferite spun povești diferite, iar noi avem ceva de învățat de la fiecare din acestea. Și ce față din România putea fi mai potrivită pentru a ilustra acest concept decât cea a Innei, o artistă cu o poveste de succes la nivel mondial? Asocierea a venit natural și nu putem decât să ne bucurăm că vom începe o poveste de succes împreună”, a declarat Fred Wangfei, Director of Huawei România Consumer Business Group.

În fiecare minut, în întreaga lume, sunt surprinse mai mult de 3 milioane de fotografii, dintre care 90% sunt realizate cu telefonul, motiv pentru care Huawei se concentrează pe fotografie, făcând eforturi constante să perfecționeze tehnologiile integrate în camerele foto ale smartphone-urilor sale vârf de gamă, împreună cu Leica.

Continuând succesul incredibil al sistemelor dual-camera încorporate în Mate 9 și P9, Huawei P10 integrează ultima generație a sistemului dual-camera, Leica Dual-Camera 2.0, prima cameră care include tehnologia 3D de detectare facială de mare precizie, care detectează cu precizie fața fotografiată și îmbunătățește fiecare detaliu al acesteia.

Pentru a pune în valoare această funcție, elementul cheie al campaniei „Chipul tău spune o poveste” va fi spotul TV, conceptul creativ al acestuia fiind dezvoltat de agenția Leomek Hatoda.

Punctul principal de interes îl reprezintă chipul uman, prin intermediul căruia fiecare dintre noi transmite o poveste diferită. TVC-ul compilează o serie de capturi ale unor oameni diferiți, cu povești de viață și ocupații diferite, cu scopul de a suprinde cât mai bine unicitatea fiecăruia dintre noi.

În afara spotului TV, campania, derulată în perioada 10 aprilie – 10 mai a.c., include și componente de OOH, digital, social media și PR, iar la implementarea acesteia pe plan local au contribuit:

Huawei România

Sorina Măcărescu – Marketing Director

Alexandra Răuț – PR & Brand Manager

Laura Viciu – Digital Manager

MindShare

Andra Moraru – Client Leadership

Corneliu Aruxandei – Digital Connections Manager

Echipa de PR

Mihaela Negru – Managing Partner

Ioana Miclăuș – Senior Account Executive

Global Records

Anamaria Hâncu – PR manager

Ana Treabă – Events&Endorsements manager

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii