Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Gillette a devenit partenerul global al FC Barcelona - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Gillette a devenit partenerul global al FC Barcelona

Gillette, brandul de îngrijire masculină, a anunțat parafarea parteneriatului global cu FC Barcelona. Ca partener premium, Gillette își dorește să sublinieze rolul pe care precizia îl are în drumul către victorie, pe teren și în afara lui.
Manel Arroyo, Francesco Tortora si Neymar Jr., in timpul conferintei de ...

Pentru ambii parteneri, Gillette și FC Barcelona, precizia este o valoare fundamentală când vine vorba de îngrijirea următoarei generații în drumul către performanță. Având deja experiența unui parteneriat exclusiv în America Latină, noua colaborare se extinde acum la nivel global.

Francesco Tortora (foto centru), Gillette Global Brand Director, a declarat: „Parteneriatul cu FC Barcelona a fost unul firesc pentru Gillette, în condițiile în care ambele organizații împărtășesc valori fundamentale – precizia fiind una dintre ele – în dorința ambilor parteneri de a fi cei mai buni din lume. Suntem bucuroși să promovăm cel mai popular sport din lume și să oferim fanilor mai multe șanse de a lua parte la un fenomen pe care îl iubesc”.

CITEȘTE: IA-ȚI PASTILA, CU DRAG!

La rândul său, Manel Arroyo (foto stânga), Vicepreședinte și Director responsabil de Marketing și Comunicare FC Barcelona, a spus:  „Ca instituție, precizia este un element cheie din ADN-ul nostru, iar ascuțirea simțurilor noastre ne-a permis să ne menținem printre cele mai performante cluburi din lume. Precum Gillette, credem că și un milimetru poate face diferența și că precizia în execuție poate fi decisivă pentru un gol care poate decide un meci”.

Neymar Jr., ambasador global Gillette, in timpul filmarilor pentru cel m... Pe lângă susținerea sa pentru FC Barcelona, Gillette face echipă și cu una dintre vedetele clubului, Neymar Jr., pentru a sublinia momentele când bărbații realizează că, de la un anumit punct, unele obiceiuri evoluează – în viață și când vine vorba de ras. Neymar Jr. își folosește contul de Twitter pentru a publica fotografii amuzante și neobișnuite cu el înainte de a face pasul decisiv, inspirând bărbați din toată lumea să reevalueze vechi obiceiuri cu umor și să realizeze cât de mult au evoluat.

Neymar Jr. este ambasador global Gillette, iar recent a susținut campania brandului pentru Jocurile Olimpice de la Rio 2016, „Perfect Isn’t Pretty.”

Parteneriatul dintre FC Barcelona și Gillette se va materializa prin seria „Momente de precizie pe teren”, prezentată pe site-ul FCBarcelona.com.

Colecția digitală va include imagini cu starurile clubului oferind demonstrații de precizie de la antrenamente. În plus, brandul Gillette va fi prezent pe canalele digitale ale Barcelonei, dar și în interiorul stadionului.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii