Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Ghiță Ciobanul a câștigat Grand Effie 2014 - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ghiță Ciobanul a câștigat Grand Effie 2014

Marele premiu la cea de-a XI-a ediției a festivalului Romanian EFFIE Awards a fost acordat agenției McCann-Erickson România, pentru campania „Ghiță The Social Shepherd” - Vodafone.
Ghita Ciobanul

Agenția McCann-Erickson a mai câștigat și alte cinci premii, printre care și trei trofee de aur:  pentru Mega Image – campania „Play with your inspiration”,  pentru  „Bucharest not Budapest” – ROM, care a câștigat aur la categoria Snacks, confectionery and deserts și pentru campania „Ghiță The Social Sheperd” – Vodafone, cu care a câștigat aur la categoria Telecommunications Internet & Data.

Graffiti BBDO a cucerit 7 premii printre care și două trofee de aur, unul pentru Ursus Cooler Launch, la categoria Alcoholic Beverages – Beers și pentru Campania  „A chance for life”,  pentru React, la categoria GoodWorks EFFIE – Non-Profit.

De asemenea, cei de la Graffiti au mai câștigat: argint la  GoodWorks EFFIE – Brands (CSR), pentru campania „Made in Andrei’s country!”, pentru Petrom, bronz la Healthcare products & services, pentru Alive!, argint la Packaged Food pentru Rarăul MBS, dar și pentru Antrefrig și argint la categoria Snacks, confectionery and deserts pentru Lay’s.

Trofee de aur s-au acordat și la categoriile GoodWorks EFFIE – Brands (CSR) și Media & Entertainment, ambele pentru campania „Why Don’t You Come Over”, semnată de  GMP Advertising & Webstyler pentru „Gândul”.

La categoria Financial Services, aurul a fost câștigat de către Leo Burnett & Target pentru „BRD Team Spirit Campaign”, iar la categoria Others trofeul de aur a fost câștigat de Lowe & Partners, pentru campania „Văru’ te rezolvă”- pentru tocmai.ro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii