Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3943
 Forbes şi femeile influente din România - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Media şi entertainment |
|

Forbes şi femeile influente din România

Intr-o societate în care cuvântul influenţă a ajuns să aibă exclusiv conotaţii negative, ediţia românească a revistei Forbes, o publicaţie a grupului independent BP Publishing, propune o interpretare pozitivă şi un top al doamnelor cu activitate remarcabilă, ale căror decizii influenţează nu doar propriul destin, ci şi pe al societăţii.
coperta_50_ok.jpg

Forbes România a lansat numărul special Forbes Woman, ediţia 2013 a Topului 50 cele mai influente femei din România. Revista, care se găseşte deja la chioşcuri, a fost prezentată în premieră celor mai influente doamne, în cadrul unei recepţii la restaurantul Elisabeta, într-o clădire care  în perioada interbelică  a găzduit Parlamentul României.

Publicaţia a profitat de această ocazie pentru a acorda premii celor mai active personalităţi feminine din diverse sfere ale societăţii, de la antreprenoriat, la cultură sau ONG. Doamnei Mariana Gheorghe, CEO OMV Petrom, i-a fost atribuit atât primul loc în  top, cât şi premiul “Cea mai influentă femeie din România”, în timp ce doamnei Ana Maria Mihăescu, şefa misiunii International Financial Corporation în România, i-a fost rezervat premiul “Cea mai influentă femeie din domeniul financiar bancar”. Doamna Mihăescu s-a remarcat şi prin activitatea sa în cadrul unor network-uri regionale prin intermediul cărora a sprijinit de-a lungul timpului ascensiunea femeilor în funcţii de conducere. Cea mai tânără doamnă premiată a fost şi cel mai tânăr CEO, Kinga Daradics (32 de ani), CEO MOL.

Forbes România a avut onoarea de a acorda  un premiu special Alteţei Sale Principesa Margareta. Premiul special pentru implicare socială a fost ridicat în numele Alteţei Sale de către doamna Anca Harasim, vicepreşedinta Fundaţiei Principesa Margareta.

Din categoria antreprenori, cele care au atras atenţia Forbes România au fost Anca Vlad, Fildas, care a primit premiul pentru “Cea mai influentă antreprenoare” şi Camelia Şucu, “Pentru creativitate în business”. Premii au fost acordate nu doar doamnelor din top, ci şi celor care ne-au impresionat prin activitatea, creativitatea sau implicarea lor socială. De pildă, din aceeaşi sferă a antreprenoriatului, am considerat că Ruxandra Hurezeanu, Ivatherm, o posibilă viitoare doamnă influentă, merită “Premiul special pentru inovaţie în business”. Primul brand românesc de dermato-cosmetice, fondat de doamna Hurezeanu a ajuns să exporte în Asia şi este în plină expansiune. Narcisa Pheres este un alt nume care a impresionat prin construirea unui brand internaţional de lux în Japonia, în timp ce Oana Pellea a primit premiul pentru Cultură. Şi Leslie Hawke, cofondatoarea asociaţiei OvidiuRo, a fost premiată pentru activitatea sa din domeniul educaţiei şi dedicaţia cu care de 13 ani dezvoltă proiecte de ajutorare a copiiilor defavorizaţi din ţara noastră. Invitata specială a serii a fost o personalitate din afara topului, doamna Tvetelina Borislavova, proprietara Bulgarian-American Credit Bank, care a vorbit despre parcursul său profesional, început ca mic antreprenor.

Faţă de anul trecut, noile intrări în Topul Forbes 50 Cele mai influente femei din România sunt reprezentate de nume ca Delia Arsenie, CEO Oscar Downstream, companie de trading de produse petroliere,sau Valeria Van Groningen, preşedinta Asociaţiei Bucharest Running Club, iniţiatoarea Maratonului Bucureştiului. Cea mai mare parte a locurilor din top sunt ocupate de către doamne din sfera de business, dar nu lipsesc nici femeile din politică. Topul a fost realizat de echipa Forbes România în funcţie de trei criterii: puterea financiară, acoperirea media (conform unui studiu Media Image) şi sferele multiple de influenţă, altfel spus cât de departe ajung efectele deciziilor pe care le iau aceste doamne. Revista cuprinde şi materiale despre top managementul feminin de origine română din afara ţării, despre artiste cu renume internaţional şi despre cele mai puternice femei din lume.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii