Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3943
 Floria a investit 50.000 de euro în prima florărie dintr-un mall, în AFI Cotroceni - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Lifestyle |
|

Floria a investit 50.000 de euro în prima florărie dintr-un mall, în AFI Cotroceni

Grupul Floria, ce operează florăria online Floria.ro, divizia corporate și rețeaua de florării Floria în Stradă, a deschis primul său magazin dintr-un mall, în Afi Cotroceni.
DSC_033600

Investiția companiei în noua florărie se ridică la 50.000 de euro, magazinul are o suprafață de 20 de metri pătrați și este o replică a concept store-ului Floria în Stradă, din zona Piața Dorobanți.

Floria AFI Cotroceni se află la parterul centrului comercial, în proximitatea patinoarului și a zonei de food court, locație ce anterior era loc pentru fumat.

Echipa dedicată a fost creată din necesitatea de standardizare a normelor estetice și tehnice, care trebuie respectate pentru magazinele proprii și viitoarele francize marca Floria. Acest tip de magazine vor fi lansate în principalele mall-uri și centre comerciale din București și din țară. Proiectul de francizare face parte din planul de dezvoltare al Grupului Floria pentru următorii 2 ani”, a declarat Andreea Uceanu, General Manager, Rețeaua Floria.

Magazinul online Floria.ro are o prezență de șase ani pe piața locală, iar din 2015, buchetele și aranjamentele companiei merg și către Casa Regală a României, compania fiind Furnizor Oficial pentru aceasta.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii