Bunuri de consum |
|
Fashion Days vrea afaceri cu 50% mai mari în 2017, față de anul precedent

Cumulat, veniturile Fashion Days în cele trei țări au crescut cu 17%, până la 50,15 milioane de euro, comparativ cu anul anterior. Investițiile realizate în 2016, ce au stat la baza creșterii vânzărilor, au fost direcționate în zona operațională, prin deschiderea unui depozit central cu o suprafață cu 50% mai mare față de cel anterior, în diversificarea portofoliului de produse, în noi servicii introduse pentru clienți (livrare și retur gratuite, wishlist), campanii de marketing și în lansarea unor noi versiuni ale aplicației mobile. Pentru 2017, nivelul investițiilor Fashion Days va crește proporțional cu evoluția procentuală plănuită pentru acest an a business-ului, de 50%.
„Fashion Days este o companie cu un potențial de creștere foarte mare și cu o traiectorie clară: prima destinație de shopping pentru clienții de fashion online. Suntem aici datorită clienților noștri și vom continua să investim în servicii gândite special pentru ei, în dezvoltarea sistemelor, a aplicației de mobil și în dezvoltarea gamei de produse cu branduri noi. Vrem să le oferim constant o experiență impecabilă de shopping”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.
Pentru cea de-a doua jumătate a anului, Fashion Days are în plan dezvoltarea unor versiuni noi ale aplicației, implementarea unei facilități de retur direct din contul clientului, conectarea prin rețelele sociale, un redesign al homepage-ului aplicației mobile și deschiderea de noi puncte de livrare împreună cu eMAG.
În ceea ce privește profilul clientului Fashion Days, reprezentanții companiei au observat că, din cei patru milioane de membri Fashion Days din toate cele trei țări Fashion Days, 65% sunt femei. Însă, potrivit oficialilor companiei, publicul masculin a crescut cu zece procente.
Echipa Fashion Days numără în prezent aproximativ 500 angajați în cele 3 țări. 34% dintre angajați susțin zona operațională a business-ului, peste 15% au în grijă producția de conținut, iar restul se regăsesc în departamentele de Marketing, IT, Customer Service sau Commercial. Fashion Days a intrat în portofoliu eMAG în 2015.
Mai multe articole Forbes
Comentarii
Nu există comentarii