Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 eMAG vrea vânzări de 250 de milioane de lei de Black Friday. Ce noutăți aduce retailerul în acest an - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Tech |
|

eMAG vrea vânzări de 250 de milioane de lei de Black Friday. Ce noutăți aduce retailerul în acest an

Retailerul online eMAG așteaptă vânzări de circa 250 de milioane de lei pentru Black Friday 2016, cu 24% mai mari față de cele înregistrate anul trecut, a declarat Iulian Stanciu, CEO-ul companiei, într-o conferință de presă.
iulian stanciu1

Reprezentanții eMAG speră la 800.000 de produse vândute și vor să se încadreze în 10 zile pentru a livra toate comenzile din „Vinerea neagră” (18 noiembrie). Pe cei de la eMAG, sărbătoarea reducerilor, importată în 2011, i-a costat 2 milioane de euro, buget ce a mers către servere și servicii de hosting, pentru o experiență bună de utilizare.

„Black Friday este cel mai mare eveniment de shopping din an, care cumulează comenzi într-o zi cât într-o lună întreagă, și care a devenit un fenomen social. (…) Evenimentul a crescut foarte mult în fiecare an. Față de prima ediție, gama de produse s-a extins de 12 ori, de la 80 de mii de produse în 2011, la  1 milion în prezent. Ne-am pregătit temeinic în ultimele 10 luni, pentru a le oferi clienților cea mai bună experiență, dar și multe surprize”, a spus Tudor Manea, General Manager al eMAG.

Citește și: Fashion Days speră să depășească 17 milioane de lei în vânzări de Black Friday

36 de rate fără dobândă și livrare în 10 zile

Iulian Stanciu a observat că așteptările clienților pentru această zi sunt tot mai mari de la an la an și că, din acest motiv, eMAG a lucrat la transparența prețurilor și a ofertelor și va oferi mai multă accesibilitate la produse. Mai precis, compania a încheiat un parteneriat cu Raiffeisen Bank, iar clienții pot contracta un card de cumpărături ce le va permite cumpărături în 36 de rate fără dobândă.

Datorită volumului mult mai mare de produse din oferta de anul acesta, retailerul a încheiat parteneriate cu cele mai importante șase firme de curierat din România, astfel încât coletele comandate să fie livrate clienților în termen de zece zile, până pe 28 noiembrie. Coletele pot fi preluate și din cele 11 showroom-uri, dar și din cele 202 de puncte de livrare deschise cu Poșta Română. Aproximativ jumătate din livrările totale vor fi efectuate de către Fan Courier.

Printre care cei mai importanți parteneri eMAG se află: Arctic, Apple, Asus, Huawei Romania, LG, Lego, Lenovo, L’Oreal, Philips, P&G, Samsung, Whirlpool.

Citește și: Lenovo a lansat Yoga Book, tableta oamenilor creativi, cu un design din viitor

Lista stocurilor de produse din ofertă:

  • Peste 40.000 de televizoare
  • Peste 20.000 de laptopuri
  • 50.000 de smartphone-uri
  • 17.000 de frigidere
  • 100.000  de electrocasnice mici (mixere, roboți de bucătărie, espressoare, fiare de calcat și altele)
  • 35.000 de aparate de îngrijire personală
  • 1.500 de produse Smart Home
  • 100.000 de parfumuri și seturi cadou
  • 100.000 de scutece (echivalentul a 40 de tiruri)
  • 110.000 jucării și jocuri
  • 20.000 de anvelope.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii