Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 După investiții de 18 mil. de euro, FAN Courier așteaptă afaceri cu 29% mai mari pentru 2016 - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Leadership |
|

După investiții de 18 mil. de euro, FAN Courier așteaptă afaceri cu 29% mai mari pentru 2016

Compania de curierat FAN Courier, liderul pieței locale de profil, estimează afaceri cu 29% mai mari în acest an, față de 2015. Potrivit oficialilor companiei, avansul se va datora investițiilor realizate de-a lungul acestui an, ce depășesc 18 milioane de euro, cu aproape 50% mai mult decât în 2015.
FAN_Brasov_005

Bugetul investit de Fan Courier în acest an a mers către modernizarea flotei auto (12 milioane euro), deschiderea HUB-ului regional Brașov, modernizarea  celor de la București, dar și în softuri, personal și infrastructură tehnologică.

”2016 a fost un an plin de surprize, care a început în Ianuarie – Februarie cu volume la fel de mari ca și în Noiembrie-Decembrie ale anului anterior, adică mult peste media anului.  Toate industriile cu care lucrăm au înregistrat creșteri, însă este știut deja faptul că, în ultimii doi-trei ani, comerțul electronic a fost domeniul cu cea mai mare rată de creștere. Ne dorim și ne așteptăm ca și în anul 2017, cifra de afaceri să își mențină tendința de creștere organică, sănătoasă”, a declarat Felix Pătrășcanu, cofondator al FAN Courier.

Citește și: ARMO: Comerțul online din România va ajunge la 2 miliarde de euro, în acest an

Evoluția afacerilor FAN Courier depășește creșterea medie a pieței, estimată să treacă anul acesta pragul de 400 de milioane de euro, de la 385 milioane de euro în 2015. Piața de curierat locală va rămâne pe creștere și în 2017, poate nu la nivelul de anul acesta, iar un efect important al deficitului de forță de muncă ar putea fi creșterea gradului de automatizare. O altă tendință firească este aceea că o parte din offline se va muta în online, ceea ce va alimenta în continuare piața de curierat.

FAN Courier a inaugurat la mijlocul acestui an cel de-al doilea HUB regional după București, la Brașov, acesta având un număr de peste 300 de persoane. În 2017, prioritare rămân investițiile în flotă, imobiliare, tehnologia informației, dar și alte investiții.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii