Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Consumul de publicitate TV al operatorilor de comunicații mobile a scăzut cu 11% în primul trimestru față de aceeași perioadă a anului trecut - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Telecom |
|

Consumul de publicitate TV al operatorilor de comunicații mobile a scăzut cu 11% în primul trimestru față de aceeași perioadă a anului trecut

La începutul acestui an, operatorii de comunicații mobile au fost rezervați în campaniile publicitare pe televiziune. Doar Vodafone a derulat campanii consistente, încercând să recupereze decalajul față de Orange. Telekom a stat la „cutie”.
utilizatorii-retelelor-de-telefonie-mobila-detin-peste-4-milioane-de-cartele-sim-1354003757.jpg

Campaniile de publicitate TV derulate de companiile de comunicații mobile au adunat 25.641 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în primul trimestru al acestui an, în scădere cu 11% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Bugetul total de audiență obținut acești investitori reprezintă 5,1% din consumul total de publicitate TV, în primele trei luni ale acestui an.

Vodafone a fost cel mai vizibil investitor de pe această nișă pe televiziune, cu un volum de audiență de 10.896 GRP’30 target comercial (urban, 18 – 49 de ani), în creștere cu 60,6% față de trimestrul I din 2015.

VEZI PUBLICITATEA LA TELEVIZIUNILE DE ȘTIRI – TRIMESTRUL I 2016

Orange a consumat un volum de publicitate de 7.569 GRP’30 target comercial, în creștere cu 86% față de anul trecut. Este cea mai mare creștere procentuală de pe această nișă.

Campaniile Telekom au realizat un volum de 5.255 puncte de audiență pe targetul comercial, înregistrând o scădere de 66.7%. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii