Tech |
|
Cel.ro a vândut de 53 de milioane de euro în 2016, cu 35% mai mult față de 2015

Potrivit reprezentanților companiei, în 2016 s-au înregistrat cu 150.000 mai multe comenzi pentru produsele din portofoliul cel.ro. Retailerul pune câștigul pe seama investiţiilor din 2016 ce au mers către sectorul de logistică – în prezent suprafaţa totală a depozitelor atinge 8.000 de metri pătrați – şi către zona de personal – la finalul anului 2016 CEL.ro avea 150 de angajaţi.
Conform datelor oferite de retailer, în 2016 telefoanele mobile au generat vânzări mai mari cu 60% ca valoare şi cu 30% ca număr de unităţi faţă de 2015. Valoarea medie a unei achizţtii de telefoane a crescut faţă de 2015 cu 25% şi se pare că în 2016 clienţii au preferat terminalurile cu ecranul mai mare (media ecranului în 2015 era de 4.3″, iar în 2016 a fost 5″).
Citește și: Samsung a lansat aplicația ce îi ajută pe discromați să vadă viața în culori
Electrocasnicele au înregistrat o creştere de 100%, iar categoria de componente şi echipamente IT de 40%. Televizoarele au crescut cu 60% ca număr de unităţi şi s-a observat o tendinţă crescută a interesului clienţilor pentru diagonalele de 55″ – 65″ şi caracteristica 4K.
Vânzările din 2016 au fost susţinute şi de categoriile de gadgeturi, parfumuri, ceasuri şi home&deco.
O cifră de afaceri cu 30% mai mare pentru 2017
Pentru acest an, magazinul online estimează o creştere a afacerilor de aproximativ 30% susţinută de eforturile echipei, investiții în sistemul logistic şi diversificarea portofoliului de produse. Recent, prin intermediul magazinului online pot fi cumpărate asigurări RCA, reprezentanții cel.ro declarând că văd un potențial major în 2017 pentru acest tip de vânzare.
Retailerul online este accesat lunar de aproape trei milioane de vizitatori. Magazinul a înregistrat în anul 2015 vânzări de 40 de milioane de euro și deține un portofoliu cu peste 100.000 de produse.
Mai multe articole Forbes
Comentarii
Nu există comentarii