Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Cei mai mari investitori în OUTDOOR în primul semestrul al anului 2016 - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cei mai mari investitori în OUTDOOR în primul semestrul al anului 2016

Panotajul atrage „floarea cea vestită” a lanțurilor de retail în portofoliul său de clienți fideli. Ofertele acestora au avantajul pe outdoor că sunt citite și „procesate” timp suficient pentru a lua o decizie de către persoana „atinsă” de mesaj. Chiar dacă în aglomerația de pe stradă nici nu-ți mai „arde” să te holbezi pe panou la noua ofertă de la supermarketul preferat.
OUTDOOR

Dedeman, cea mai puternică rețea de bricolaj din țară, deținută de frații Dragoş şi Adrian Pavăl, este cel mai mare investitor în outdoor, în primul semestru al acestui an.

Dedeman a consumat publicitate pe rețelele de panouri în valoare de 2.299.191 euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate Outdoor” (MIPO), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).

Pe locul secund în topul investitorilor se află operatorul de telefonie mobilă Vodafone, cu un buget de 2.228.294 euro (rate card).

Al treilea loc este ocupat de hipermarketul Carrefour, cu un volum de 1.600.145 euro (rate card).

Sunt nouă rețele de magazine prezente în top 20 investitori în publicitatea exterioară, în primele șase luni ale acestui an (bricolaj și supermarketuri).

De asemenea, se constată că cei trei mari operatori de telefonie mobilă – Vodafone, Orange și Telekom – ocupă poziții fruntașe în acest top.

O altă categorie mare consumatoare de publicitate outdoor este reprezentată de restaurantele de tip fast food: McDonald’s și KFC.

Bugetele de publicitate au fost calculate la tarifele-listă de publicitate (rate card) ale fiecărei companii de outdoor. Din aceste bugete NU au fost scăzute discounturile și gratuitățile acordate clienților.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

CITEȘTE: CEI MAI MARI INVESTITORI ÎN PUBLICITATEA RADIO ÎN SEMESTRUL I 2016

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii