Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3943
 Campania dedicată noului Volvo V90 îl are ca imagine pe Zlatan Ibrahimović - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

ForbesCars |
|

Campania dedicată noului Volvo V90 îl are ca imagine pe Zlatan Ibrahimović

Volvo Cars face din nou echipă cu legendarul fotbalist Zlatan Ibrahimović pentru lansarea campaniei europene dedicate noului estate premium V90, cu puțin timp înainte de începerea Campionatului European de Fotbal. Campania va fi lansată în această seară pe platformele de social media.
volvo v90

Noua campanie îl prezintă pe fostul atacant Paris Saint­Germain, fan Volvo de mult timp, privind în urmă către evoluția sa, de la începuturile timide în unul dintre cele mai dure cartiere suedeze, în Malmö, până la celebritatea atinsă ca sportiv internațional.

`Mă bucur să lucrez din nou alături de Volvo Cars. Am văzut noile mașini, le-am condus și testat. Cred că sunt fantastice. La fel ca mine, Volvo a mers pe drumul lui și a îndrăznit să gândească diferit. Campania precedentă a fost bună, dar de data aceasta e Made by Zlatan”, a spus Zlatan Ibrahimović.

Volvo a adus două noi modele în România -S90 și V90

Volvo Cars și Zlatan au lucrat împreună campania de marketing din 2014 în cadrul căreia îl vedem pe celebrul fotbalist recitând imnul național al Suediei și străbătând păduri suedeze.

„Campania e o formă de celebrare a gândirii independente, a puterii care stă în abilitatea de a gândi diferit. Sunt multe asemănări între drumul parcurs de Zlatan și cel parcurs de Volvo”, a spus  Anders Gustafsson, vice președinte senior al Volvo Car Group pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

Volvo Cars anunță un nou target de 1 milion de mașini electrice vândute până în 2025

Construind pe baza moștenirii Volvo Cars în materie de segment estate, care a început acum peste 60 de ani cu Volvo Duett, noul V90 face un pas înainte cu varianta estate premium în ceea ce privește aspectul, materialele și finisajele, păstrând cele mai noi utilități practice ale unui adevărat estate. Volvo V90 va avea un nivel înalt de echipări standard, de la detectarea animalelor mari la a doua generație a funcției de asistență la volan, o funcționalitate pentru condus semiautonom.

Noua campanie V90, care va fi lansată în data de 30 mai, la 9:15 PM pe posturile TV din Suedia și pe platformele de social media, are o coloana sonoră unică creată de Hans Zimmer, compozitor de renume mondial și câștigător de Oscar, care stă în spatele coloanelor sonore pentru filme ca Gladiatorul, Pirații din Caraibe, Inception sau Interstellar.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii