Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Audiențele televiziunilor de sport în IUNIE 2016 - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Audiențele televiziunilor de sport în IUNIE 2016

Meciurile difuzate de Dolce Sport de la turneul final al Campionatului European de Fotbal din Franța au plasat audiența medie la nivel național a acestei televiziuni pe primul loc pe nișa TV de sport, în luna iunie.
EURO 2016

În iunie, lună în care a avut loc prima parte a EURO 2016, Dolce Sport, televiziunea care deține în exclusivitate drepturile TV în România pentru toate partidele din această competiție, a înregistrat o audiență medie națională de 32.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Dolce Sport se plasează astfel pe poziția de lider al segmentului televiziunilor de sport, având o creștere de 13.000 de persoane față de luna mai, dominată de partidele din faza superioară a UEFA Champions League și Europa League.

De altfel, Dolce Sport este singura televiziune de sport care a obținut creșteri de audiență, celelalte stații resemnându-se cu scăderi ale ratingurilor (conform consumului redus din sezonul cald).

La nivel național DigiSport 1 a pierdut 27.000 de telespectatori față de luna mai, în timp ce Sport.ro, canal care a profitat de reluările meciurilor de la EURO 2016 difuzate live de „fratele mai mare” Pro TV, a pierdut doar 4.000 de persoane.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – IUNIE 2016

Și canalul Eurosport 1 a avut o cădere substanțială de audiență de 10.000 de persoane, asta după ce în luna mai făcuse audiențe bune cu turneul de tenis de la Roland Garros.

În urban, unde concurența este puternică și Dolce Sport are o distribuție mai redusă decât concurența, audiența medie acestei televiziuni a fost de 12.000 de orășeni pe minut (toată ziua), a doua după DigiSport 1, cu un rating mediu de 17.000 de persoane pe minut.

Dolce Sport a câștigat 5.000 de persoane în iunie față de mai, restul televiziunilor de sport având pierderi de audiență. De exemplu, audiența DigiSport 1 în urban s-a redus cu 21.000 de orășeni față de luna mai. Chiar și așa, DigiSport și conservat poziția de lider în urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii