Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3943
 În atenția microbiștilor: audiențele și profilul telespectatorilor Dolce Sport! - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

SportsMoney |
|

În atenția microbiștilor: audiențele și profilul telespectatorilor Dolce Sport!

Dolce Sport, televiziunea deținută de Telekom România, a avut o audiență medie de 42.000 de telespectatori pe minut la nivel național, în prime time, în perioada 1 ianuarie – 27 martie 2017. Este a treia stație de pe nișa de sport TV.
Logo-Dolce-Sport

Dolce Sport (inclusiv extensiile sale de canale) deține cel mai bogat portofoliu de programe fotbalistice de pe nișa de sport. Printre acestea se numără drepturile TV pentru competiții fotbalistice precum: UEFA Champions League, Europa League, Liga 1, Liga 2, Premier League, Cupa Angliei, Seria A și Bundesliga.

Dezavantajul platformei Dolce Sport este că nu are acoperirea națională la nivelul concurenței.

Totuși, ratingul mediu în prime time (orele 19:00 – 24:00), în perioada 1 ianuarie – 27 martie 2017, a fost de 42.000 de telespectatori pe minut (0,2%), al treia ca mărime de pe nișa de sport.

Circa 70% dintre telespectatorii acestei televiziunii sunt bărbați. Este televiziunea de sport cu a doua cifră procentuală pentru femei (30%), după Sport. ro (32%).

VEZI TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI AUDIENȚE ÎN URBAN – MARTIE 2017

Un sfert din audiență (24,5%) este reprezentată de persoane cu vârste de peste 65 de ani, cifră procentuală mai mare decât la DigiSport 1 (22,2%) și Sport.ro (23,9%).

Targetul 35 – 44 de ani are o cotă de 21%, cea mai mare de pe segmentul de sport, la mare diferență față de DigiSport 1 (17,2%) și Dolce Sport 2 (18,3%) – extensia platformei Dolce.

Interesant este că grupa de vârstă 12 – 17 ani la Dolce Sport este prezentă în proporție de 11,4%, cea mai mare de pe nișa de sport. Acest lucru se explică prin faptul că platforma Dolce are o bună distribuție în mediu rural și este singura opțiune pentru copiii de această vârstă pentru programe sportive.

Persoanele cu studii superioare dețin 19,8% din audiență, a doua cifră procentuală din coada nișei, după Sport.ro (17,1%). În schimb, publicul cu studii primare este în proporție de 31,4%, cea mai mare de pe acest segment.

VEZI CONSUMUL DE PUBLICITATE TV ÎN TRIMESTRUL I 2017

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii