Notice: Metoda constructor apelată pentru WP_Widget în Zoninator_ZonePosts_Widget este învechită de la versiunea 4.3.0! Folosește în schimb
__construct()
. in /home/stagingforbes/public_html/wp-includes/functions.php on line 3948
 Afacerile IKEA România au crescut cu 21% în 2016, până la 515 milioane de lei - Forbes.ro
Cautare



, Contributor

Industrie |
|

Afacerile IKEA România au crescut cu 21% în 2016, până la 515 milioane de lei

Retailerul suedez de mobilă Ikea a raportat o creștere de peste 21% a veniturilor din anul financiar 2016 (1 septembrie 2015 - 31 august 2016), comparativ cu anul fiscal 2015, pentru unicul magazin pe care îl deține în țara noastră. Astfel, Ikea România a vândut mobilă, accesorii pentru casă, dar și mâncare în restaurantul din Băneasa, în valoare de 515 milioane de lei.
2. IKEA

Numărul total de produse cumpărate de români din magazin a fost de 17,3 milioane, pragul retailerului fiind trecut de 3,2 milioane de oameni în ultimul an. De asemenea, comerțul online a crescut exploziv în aceeași perioadă, cu peste 140% și un total de aproape 104.000 de comenzi ce au venit cel mai mult dinspre București, Cluj, Timișoara, Iași și Constanța.

„În acest an financiar, magazinul IKEA din București a avut vânzări record și a adus o creștere solidă României și regiunii IKEA SEE. Aceasta se datorează în primul rând creșterii serviciului IKEA Comenzi online, care ne-a depășit așteptările. Produsele IKEA au jucat de asemenea un rol important în succesul de anul acesta, iar conceptul de Democratic Design (care se traduce prin cinci dimensiuni pe care trebuie să îndeplinească fiecare produs IKEA: Aspect, Funcționalitate, Calitate, Sustenabilitate şi Preț Scăzut) a avut un rol important. (…)”, a spus Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager IKEA South East Europe.

Cel mai mare număr de produse IKEA de până acum a intrat în casele românilor în anul financiar 2016. Dintre cele 17,3 milioane de produse vândute, 79,5% au fost produse de mobilier și 20,5% accesorii și decorațiuni.

Departamentul IKEA FOOD, format din restaurantul Ikea, Magazinul de Delicatese Suedeze și Bistro, a avut o creștere de 7,4% față de anul anterior, chiar dacă restaurantul a fost închis timp de trei săptămâni, pentru renovare. În anul financiar 2016, vânzările IKEA FOOD au reprezentat 6,3% din vânzările totale ale IKEA România. Mai mult, magazinul IKEA din București a vândut cele mai multe prăjituri Almondy din lume (297.000 de bucăți).

Citește și: IKEA mai vrea 8 magazine în România. Următorul va fi în București și va „costa” 80 de milioane de euro

Ikea are 569 de angajați în țara noastră, iar grupul deține 380 de magazine în 47 de țări. Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a țară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010 a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea IKEA România a devenit parte din IKEA Group.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii