Tech |
|
În 2017, evoMAG așteaptă afaceri de 25 de milioane de euro și vrea să crească segmentul business

Astfel, ţinta pentru 2017 este ca vânzările către segmentul de business să ajungă la 35 – 40% din vânzările totale. Pentru îndeplinirea acestui obiectiv, evoMAG va investi în servicii dedicate şi personalizate, menite să răspundă nevoilor companiilor.
„(…)Am decis să investim mai mult în segmentul de business, oferind noi facilităţi, precum: termen de plată şi limită de credit, oferte dedicate, consultanţă, servicii de finanţare, prioritate în soluţionarea situaţiilor de service, livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, garanţie extinsă pentru produsele achiziţionate, înlocuirea produselor defecte pe perioada reparaţiei acestora etc.”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Cât priveşte comportamentul de consum, de regulă, nevoile companiilor vizează produse premium şi întotdeauna de ultimă generaţie, iar valoarea medie a coşului de cumpărături este de aproximativ 1.000 de lei, cu 50% mai mare în comparaţie cu cea a utilizatorilor individuali.
Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness şi produse destinate nou-născuţilor. evoMAG a realizat în 2016 o cifră de afaceri de aproximativ 22 de milioane de euro.
Mai multe articole Forbes
Comentarii
Nu există comentarii